Solliciteer hier

VACATURE

Service Coördinator

40 uur | Internationale klanten | Aalten

Dit bieden wij

Veelzijdige functie

Professioneel jong team

Hoge klanttevredenheid

Informeel familiebedrijf

Teamwork waarbij je input telt

Ontdek meer over

de baan >>

een werkdag >>

onze projecten >>

onze collega’s >>

onze organisatie >>

Solliciteer hier

We komen graag met je in contact.

Reageer nu

Solliciteer direct Kennismaken

Dit bieden wij

Veelzijdige functie

Professioneel jong team

Hoge klanttevredenheid

Informeel familiebedrijf

Teamwork waarbij je input telt

Ontdek meer over

de baan >>

een werkdag >>

onze projecten >>

onze collega’s >>

onze organisatie >>

VorigeVolgende

Dit is de baan

Als aanspreekpunt het overzicht bewaren

Dorset Green Machines ontwerpt, installeert en onderhoud complexe installaties voor het verwerken van organische reststromen. Je kunt daarbij denken aan het drogen van slib, mest of digestaat, het produceren van pellets en het biologisch of chemisch wassen van lucht. Met onze oplossingen richten we ons voornamelijk op de de agrarische en industriële sector. Onze installaties staan over de hele wereld, maar het zwaartepunt ligt in Duitsland, Nederland en België.

Als Servicecoördinator bij Dorset Green Machines ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten. Jij houdt het overzicht, zorgt voor een efficiënte planning voor monteurs en bewaakt de voortgang van serviceverzoeken, reparaties en montages. Je werkt gestructureerd en behoudt de rust, ook wanneer een klant met spoed belt.

Je weet de klant goed te bevragen om snel duidelijk te krijgen waar op dat moment de behoeften liggen, en je zet deze door naar collega’s van de tweede lijn. Je zorgt ervoor dat de juiste informatie bij de juiste mensen terechtkomt. Wanneer hulp op afstand niet volstaat, stem je samen met de klant af om een monteur op locatie in te plannen. Indien er onderdelen nodig zijn, zorg jij ervoor dat alles samenkomt in één efficiënt gepland servicebezoek. Daarbij regel je ook de praktische zaken, zoals vlucht, hotel en visum voor de monteur. Tegelijkertijd bewaak je de levertijden, volg je offertes op en houd je overzicht over de volledige planning, zodat elke serviceopdracht soepel en doelgericht verloopt.

Onze klanten zijn internationaal, dus jij weet snel te schakelen tussen Nederlands, Duits en Engels. Uiteraard zorgen wij voor een intern opleidingstraject waardoor je onze klanten goed te woord kunt staan. En door jouw overzicht valt er niets meer tussen wal en schip. 

Klinkt dit interessant? Dan komen we graag met je in contact.

Bekijk hier een werkdag >>

Dit is de baan

Als aanspreekpunt het overzicht bewaren

Dorset Green Machines ontwerpt, installeert en onderhoud complexe installaties voor het verwerken van organische reststromen. Je kunt daarbij denken aan het drogen van slib, mest of digestaat, het produceren van pellets en het biologisch of chemisch wassen van lucht. Met onze oplossingen richten we ons voornamelijk op de de agrarische en industriële sector. Onze installaties staan over de hele wereld, maar het zwaartepunt ligt in Duitsland, Nederland en België.

Als Servicecoördinator bij Dorset Green Machines ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten. Jij houdt het overzicht, zorgt voor een efficiënte planning voor monteurs en bewaakt de voortgang van serviceverzoeken, reparaties en montages. Je werkt gestructureerd en behoudt de rust, ook wanneer een klant met spoed belt.

Je weet de klant goed te bevragen om snel duidelijk te krijgen waar op dat moment de behoeften liggen, en je zet deze door naar collega’s van de tweede lijn. Je zorgt ervoor dat de juiste informatie bij de juiste mensen terechtkomt. Wanneer hulp op afstand niet volstaat, stem je samen met de klant af om een monteur op locatie in te plannen. Indien er onderdelen nodig zijn, zorg jij ervoor dat alles samenkomt in één efficiënt gepland servicebezoek. Daarbij regel je ook de praktische zaken, zoals vlucht, hotel en visum voor de monteur. Tegelijkertijd bewaak je de levertijden, volg je offertes op en houd je overzicht over de volledige planning, zodat elke serviceopdracht soepel en doelgericht verloopt.

Onze klanten zijn internationaal, dus jij weet snel te schakelen tussen Nederlands, Duits en Engels. Uiteraard zorgen wij voor een intern opleidingstraject waardoor je onze klanten goed te woord kunt staan. En door jouw overzicht valt er niets meer tussen wal en schip. 

Klinkt dit interessant? Dan komen we graag met je in contact.

Bekijk hier een werkdag >>

Zo is het werk verdeeld

30 %

Klantcontact

25 %

Planning

20 %

Overleg

15 %

Monteurs contact

10 %

Administratie

Hallo, ik ben Jorn – Manager Aftersales & Service bij Dorset – en ik kan je veel vertellen over deze baan en onze organisatie. Heb je vragen of wil je vrijblijvend kennismaken? Dan kun je me gewoon direct bellen of mailen.

Bel mij Mail mij

Onze collega’s aan het woord

Jorn: “Veel lachen en hard werken is de mooiste combinatie om een fijne werkplek te creëren.”

Dennis: “De ene dag sta je te werken bij een boer in de achterhoek. Om de volgende dag naar zweden te vliegen voor een langere klus. Alles uiteraard in overleg waar ik mij prettig bij voel.”

Bjorn: “Ik mag veel dingen oppakken binnen Dorset en leer dagelijks nog bij.”

Maak kennis met onze collega’s >>

Een greep uit onze projecten

Verenigde Staten

Voor een grote poultry farm in de Verenigde Staten heeft Dorset een totaaloplossing ontworpen en gebouwd, waarmee de mest van de kippen gedroogd wordt en verwerkt wordt tot korrels (pellets). Dit eindproduct is duurzaam en er is veel vraag naar, omdat het een goede vervanger is voor kunstmest. De drooginstallaties voor dit soort farms werken meestal op restwarmte (de warmte uit de stallen). Op die manier wordt met een minimale hoeveelheid energie een maximaal duurzaam resultaat geboekt.

Hong Kong

In Hong Kong bouwt een groot bedrijf in samenwerking met een lokale partner de grootste biogasinstallatie in de regio. Dorset is een belangrijke leverancier in dit project. De ontworpen en geleverde droog-installatie, waarmee digestaat (het afvalproduct van biogasinstallaties) gedroogd wordt, zodat het verder verwerkt en gedistribueerd kan worden, is een onmisbare schakel.

Zweden

In Zweden heeft Dorset een complete oplossing geleverd, waarmee het digestaat van een grote biogasinstallatie niet alleen gedroogd wordt, maar ook verrijkt met nutriënten en verwerkt tot korrels, die vervolgens weer ingezet kunnen worden als duurzame meststof. Er is wereldwijd een groeiende vraag naar duurzame meststoffen, en Dorset draagt hier graag aan bij.

Slovenië

In Slovenië heeft Dorset een drooginstallatie geleverd waarmee slib uit waterzuiveringsinstallaties gedroogd wordt. Dit slib wordt op een centrale locatie verzameld en gedroogd. Vervolgens kan het als brandstof gebruikt worden. Op die manier wordt voorkomen dat het slib direct in het milieu terecht, wat op veel plaatsen in de wereld nog gebeurt. Daarbij droogt Dorset op relatief lage temperatuur, zodat ook relatief weinig kostbare energie nodig is.

Wil je vrijblijvend kennismaken?

We komen graag met je in contact.

Maak nu een afspraak

Wil je eerst kennismaken?

We komen graag met je in contact.

Reageer hier

Onze kerncompetenties

VorigeVolgende

Een werkdag

8.00 uur
Jouw werkdag begint. Dat de functie van servicecoördinator een belangrijke is binnen Dorset, is meteen duidelijk. Je bent de poortwachter voor alles wat met servicebezoeken te maken heeft, dus je zorgt ervoor dat alles praktisch geregeld is: wie gaat waarheen, hoe komen ze daar, wat moeten ze meenemen, en wie staat er klaar om ze te ontvangen.

8.45 uur
Vandaag moeten er nog hotelovernachtingen en een vlucht worden bevestigd, en je belt even met een klant om te zorgen dat alles op locatie klaarstaat. Jij regelt het – van een hotels boeken tot klantcontact – en zorgt dat iedereen goed voorbereid op pad gaat.

9.00 uur
De monteurs zijn allemaal onderweg. Samen met collega’s is er een dagstart op kantoor. Hier informeer je hen over de servicebezoeken van gisteren, de geplande bezoeken voor morgen, openstaande orders, offertes, meldingen en klachten. Jij weet precies wat er speelt en zorgt dat de juiste informatie bij de juiste persoon terechtkomt. Zo blijft iedereen goed geïnformeerd en kunnen vragen of acties direct worden opgepakt.

10.30 uur
Vandaag vertrekt er iemand naar het buitenland voor een langere klus. Alles ligt klaar, en met een kort overleg geef jij nog wat laatste praktische aanwijzingen mee. Ook zijn er twee collega’s onderweg naar een klant. De een belt voor een adrescheck, de ander mist nog iets. Jij zorgt dat alles snel en soepel op zijn plek valt.

11.30 uur
Gedurende de dag houd jij het overzicht. Jij weet wat er speelt, wie waar is en wat er nog geregeld moet worden. Ondertussen komen er nieuwe meldingen binnen: klanten bellen voor afspraken, willen iets plannen of hebben een vraag. Jij zorgt dat alles goed genoteerd wordt en houdt overzicht over de beschikbaarheid van mensen en middelen.

12.00 uur
Je schakelt moeiteloos tussen talen en stemt snel af met collega’s van andere afdelingen als dat nodig is. Alle technische vragen bespreek je samen met de collega’s van de tweede lijn. Jij bewaakt het proces en zij duiken in de inhoud.

13.00 uur
Het is tijd om te lunchen samen met collega’s op het kantoor, daarna schakel je weer met de collega’s van de tweede lijn, het voor- en nabespreken van klussen doe je samen met hen. Jullie werken samen als één team om klanten goed te helpen.

15.00 uur
Aan het eind van de dag komen de monteurs één voor één terug. Je overlegt wat er is gebeurd, of er iets opgevolgd moet worden en of er nog afspraken gepland moeten worden. Jij zorgt dat de puzzel voor morgen weer klopt, zodat iedereen met een goed gevoel op pad kan.

16.30 uur
Tijd om de dag af te sluiten en naar huis te gaan. Jij zorgt voor rust, structuur en overzicht. Door jouw inzet verlopen de servicebezoeken soepel, zijn klanten tevreden en gaan je collega’s goed voorbereid op weg. Geen dag is hetzelfde – en dat is precies wat jij leuk vindt.

Solliciteer direct

We komen graag met je in contact.

Solliciteer direct

Of wil je vrijblijvend kennismaken?

Solliciteer hier

We komen graag met je in contact.

Reageer nu

Of wil je vrijblijvend kennismaken?

Maak kennis met onze collega’s

Jorn

Manager Aftersales & Service

Waarom heb je voor ons gekozen?
Na een lange tijd werkzaam te zijn geweest bij dezelfde werkgever heb ik van een sabbatical genoten van 6 maanden. Deze tijd heb ik benut om na te denken wat ik het leukste vind binnen mijn werk. Werken met een team om zo doelen te behalen. Dit vind ik bij Dorset.

Wat vind je leuk aan je baan?
Ik vind het leuk om samen met een team doelen na te streven. Hierbij moet er een fijne werksfeer zijn en moet iedereen elkaar uit kunnen dagen om het beste uit zichzelf te halen. Veel lachen en hard werken is de mooiste combinatie om een fijne werkplek te creëren. Daarnaast is het fijn dat Dorset een klein bedrijf is. Zo zijn er minder richtlijnen en mag ik mijn eigen keuzes maken om het team te vormen en doelen te behalen.

Wat doe je naast je werk?
Naast mijn werk besteed ik veel tijd aan mijn gezin. Ik reis graag en ben ik regelmatig op het water te vinden om te kitesurfen of wakeboarden.

Waarom heb je voor ons gekozen?
Ik ben bij Dorset begonnen als stagiair. Tijdens deze periode ben ik op meerdere plekken binnen het bedrijf werkzaam geweest bij paneelbouw en service.  De vraag om na mijn stage te blijven was dan ook niet moeilijk om te beantwoorden. Dorset is een zeer fijne werkgever welke mij de kans heeft gegeven mij te ontwikkelen tot software engineer. Dat is nu 11 jaar geleden.

Wat vind je leuk aan je werk?
Ik mag veel dingen oppakken binnen Dorset en leer dagelijks nog bij. Ik ben voor veel klanten de specialist als het gaat om besturing. Daarnaast is het ook mooi om te zien dat mijn software in het veld werkt wanneer ik op bezoek ga bij de klant. IO checks en IBN

Wat doe je naast je werk?
Mijn werk is mijn hobby. Maar daarnaast zit ik ook in het bestuur van de oranje vereniging. Reis ik graag en spreek ik regelmatig af met vrienden.

Bjorn

Support Engineer

Dennis

Service Monteur

Waarom heb je voor ons gekozen?
Dorset is een bedrijf waarbij je als field service engineer veel toegevoegde waarde kan leveren. Je hebt veel contact met de mensen binnen en er word een hoge mate van zelfstandigheid verwacht waar ik mij erg prettig bij voel.

Wat vind je leuk aan je werk?
Geen dag is hetzelfde. De ene dag sta je te werken bij een boer in de achterhoek. Om de volgende dag naar zweden te vliegen voor een langere klus. Alles uiteraard in overleg waar ik mij prettig bij voel. Ook het contact met de klant vind ik erg leuk.

Wat doe je naast je werk?
Naast mijn werk besteed ik veel tijd aan mijn gezin. Daarnaast ben ik muziek technicus waar ik in het weekend van mijn hobby ook een beetje mijn beroep heb gemaakt.

Deze baan delen met je netwerk?
  • Delen op Facebook
  • Delen op WhatsApp
  • Delen op LinkedIn
  • Delen via e-mail

Dorset Green Machines

Energy for the future

Dorset Green Machines helpt klanten wereldwijd met het op duurzame wijze creëren van waarde uit reststromen. Met een team toegewijde medewerkers ons dagelijks in om elk project tot een succes te maken. Met ons innovatieve karakter en onze jarenlange kennis en ervaring van de markt, de processen en producten zijn we een sterke partner voor onze klanten.

Dorset heeft een hecht team  en een informele bedrijfscultuur waarbij eigenaarschap en initiatief hoog in het vaandel staan.

Dorset Green Machines

Weverij 26
7122 MS Aalten
0543 472 103
gm@dorset.nu
www.dorset.nu

Solliciteer hier

—

Service Coördinator

Solliciteer hier

—

Service Coördinator

*  Verplicht      ** Niet verplicht, maar wel handig

Zullen we kennismaken?

—

We vertellen je graag meer.

Zullen we

kennismaken?

—

We vertellen je graag meer.

*  Verplicht      ** Niet verplicht, maar wel handig

Hallo, ik ben Jorn – Manager Aftersales & Service bij Dorset. Heb je nog vragen of wil je eens kennismaken? Laat je gegevens achter of bel me op 06 83606644 en we maken snel een afspraak.

De koffie staat klaar!

 

Powered by Talent Netwerk Nederland

Volg ons op

  • Link naar Facebook
  • Link naar LinkedIn
  • Link naar Instagram
Scroll naar bovenzijde
Wij maken gebruik van functionele en analytische cookies. Hieronder kun je meer lezen en akkoord gaan met ons cookiegebruik. AkkoordMeer lezen