Solliciteer hier

VACATURE

Customer Service Medewerker

Minimaal 32 uur | Wegtransport | Raamsdonksveer of Enschede

Dit bieden wij

Werken in de logistieke sector

Ervaren Customer Service team

Internationale klanten

Salarisindicatie 2750 – 3250 pm

Team dat altijd voor elkaar klaarstaat

Ontdek meer over

de baan >>

een werkdag >>

onze projecten >>

onze collega’s >>

onze organisatie >>

Solliciteer hier

We komen graag met je in contact.

Reageer nu

Of wil je vrijblijvend kennismaken?

Solliciteer direct Kennismaken

Dit bieden wij

Werken in de logistieke sector

Ervaren Customer Service team

Internationale klanten

Salarisindicatie 2750 – 3250 pm

Team dat altijd voor elkaar klaarstaat

Ontdek meer over

de baan >>

een werkdag >>

onze projecten >>

onze collega’s >>

onze organisatie >>

VorigeVolgende

Dit is de baan

Leveren van kwaliteit voor een positieve klantbeleving.

BF Global Group is thuis in de supply chain service met de specialiteiten wegtransport, zee- en luchtvracht en warehousing. Automatisering in onze sector volgt zich in rap tempo op, maar wij merken dat persoonlijke aandacht voor onze klanten ook nog steeds zeer waardevol is. Op dit snijvlak maken we, en dus jij, het verschil voor onze klanten. Omdat we blijven groeien, zijn we op zoek naar Medewerkers Customer Service bij de divisie Logistics.

Als Customer Service Medewerker heb je veel klantcontact, zowel telefonisch als per mail. Je zorgt voor een juiste orderintake, zodat deze gefactureerd kunnen worden. Waar nodig heb je intern overleg en verwerk de gegevens in ons Transport Management Systeem. Bij ons draait het niet alleen om werk; we investeren in jouw toekomst door onze intensieve begeleiding en training on the job. Je leert om vernieuwde en/of efficiënte oplossingen te bedenken en onze processen te verbeteren voor onze klanten, wat weer essentieel is voor de dag-en-nacht-draaiende goederenstroom. Voor deze functie is het belangrijk dat je digitaal vaardig bent en dat je snel nieuwe werkmethodes aanleert. Je leeft je in de klant in en weet vanuit een commerciële instelling oplossingen en verbeteringen door te voeren door jouw positieve communicatiestijl.

Bij BF Global Group zijn we een grote familie met allemaal verschillende specialismen. We hebben een ervaren Customer Service team die je intensief inwerken en begeleiden om snel je eigen draai te vinden. Als team staan we altijd voor elkaar klaar. Je krijgt de ruimte om te groeien in de vitale sector transport en logistiek en werkt samen met klanten die echt impact hebben op de wereld. Tevreden nationale en internationale klanten, dat is waar we het voor doen!

Klinkt dit interessant? Dan komen we graag met je in contact.

Bekijk hier een werkdag >>

Dit is de baan

Leveren van kwaliteit voor een positieve klantbeleving.

BF Global Group is thuis in de supply chain service met de specialiteiten wegtransport, zee- en luchtvracht en warehousing. Automatisering in onze sector volgt zich in rap tempo op, maar wij merken dat persoonlijke aandacht voor onze klanten ook nog steeds zeer waardevol is. Op dit snijvlak maken we, en dus jij, het verschil voor onze klanten. Omdat we blijven groeien, zijn we op zoek naar Medewerkers Customer Service bij de divisie Logistics.

Als Customer Service Medewerker heb je veel klantcontact, zowel telefonisch als per mail. Je zorgt voor een juiste orderintake, zodat deze gefactureerd kunnen worden. Waar nodig heb je intern overleg en verwerk de gegevens in ons Transport Management Systeem. Bij ons draait het niet alleen om werk; we investeren in jouw toekomst door onze intensieve begeleiding en training on the job. Je leert om vernieuwde en/of efficiënte oplossingen te bedenken en onze processen te verbeteren voor onze klanten, wat weer essentieel is voor de dag-en-nacht-draaiende goederenstroom. Voor deze functie is het belangrijk dat je digitaal vaardig bent en dat je snel nieuwe werkmethodes aanleert. Je leeft je in de klant in en weet vanuit een commerciële instelling oplossingen en verbeteringen door te voeren door jouw positieve communicatiestijl.

Bij BF Global Group zijn we een grote familie met allemaal verschillende specialismen. We hebben een ervaren Customer Service team die je intensief inwerken en begeleiden om snel je eigen draai te vinden. Als team staan we altijd voor elkaar klaar. Je krijgt de ruimte om te groeien in de vitale sector transport en logistiek en werkt samen met klanten die echt impact hebben op de wereld. Tevreden nationale en internationale klanten, dat is waar we het voor doen!

Klinkt dit interessant? Dan komen we graag met je in contact.

Bekijk hier een werkdag >>

Zo is het werk verdeeld

35 %

Orderintake

30 %

Klantcontact

15 %

Mailbox

10 %

Administratie

10 %

Intern overleg

Hallo, ik ben Jeroen – Manager Customer Service bij BF Global Group – en ik kan je veel vertellen over deze baan en onze organisatie. Heb je vragen of wil je vrijblijvend kennismaken? Dan kun je me gewoon direct bellen of mailen.

Bel mij Mail mij

Onze collega’s aan het woord

Daan: “Het mooiste is natuurlijk dat je samen de zending van een klant in goede banen leidt en daarvoor ook waardering krijgt.”

Angela: “Geen dag is hetzelfde. Door alle ontwikkelingen binnen ons bedrijf en de regelgevingen die blijven veranderen, kom je elke dag nieuwe dingen tegen.”

Arend: “Door zoveel mogelijk over te nemen van de klant ontstaat er vertrouwen en dat vind ik het leukste aan deze baan: het ontzorgen.”

Maak kennis met onze collega’s >>

Onze divisies

BF Global
Group

Om de samenwerking tussen alle afdelingen binnen BF Global te optimaliseren hebben we de BF Global Group afdelingen als Sales, Human Resources, IT, Quality & Security, Finance, Customs en Marketing. Zij werken samen om de andere onderdelen binnen ons bedrijf te ondersteunen, daar pluk je als klant de vruchten van.

BF Global
Logistics

Wij  bieden klanten een totaaloplossing voor het Europese wegtransport. Wij hanteren een shuttlesysteem met vaste vertrekdagen en gegarandeerde korte doorlooptijden die ervoor zorgen dat je goederen op tijd aankomen.

BF Global
Freight+

Een importzending van Beijing naar Barcelona of een export van Arnhem naar bijvoorbeeld Acapulco, geen probleem voor BF Global Freight+. Wij regelen je zee- en luchtvracht, van pakketjes tot containers en alle formaliteiten die daarbij horen.

BF Global
Warehouse

BF Global Warehouse heeft ruime ervaring in e-commerce, warehousing en distributie van je producten. Onze geavanceerde logistieke centra in Belfeld en Raamsdonksveer zijn strategisch gelegen en bieden een breed scala aan logistieke oplossingen.

Wil je vrijblijvend kennismaken?

We komen graag met je in contact.

Maak nu een afspraak

Wil je eerst kennismaken?

We komen graag met je in contact.

Reageer hier

Dit vinden wij belangrijk

VorigeVolgende

Een werkdag

8.05 uur
Het was best druk op de weg naar het werk, dus ik ben iets te laat, maar dat is nooit een probleem. Ik pak snel een heerlijke cappuccino (van verse bonen natuurlijk ;-) op weg naar de afdeling Customer Service. Ik zie dat een aantal van mijn collega’s er al zitten en bezig zijn met het beantwoorden van klantvragen.

8.20 uur
De mailbox is nog rustig, een paar vragen over zendingen naar Amazon, daar gaan veel van onze zendingen naartoe. Ik zet de radio aan, de favoriete zender radio 10 speelt de bekende hits. Ondertussen kijk ik in het dashboard van ons Transport Management System, ik zie een hoop zendingen ‘op groen’ staan, dat is fijn. Ik doe een paar telefoontjes naar klanten om te laten weten waar hun zending is, of wanneer de levering plaatsvindt. Ik sta ze graag te woord, soms in het Engels, soms gewoon in het Nederlands.

9.30 uur
Onze manager Jeroen komt langs op de afdeling en brengt ons op de hoogte van afspraken die gemaakt zijn voor een nieuwe klant. Het is belangrijk dat iedereen binnen ons team op de hoogte is van de afspraken die gemaakt zijn. Klanttevredenheid begint met het duidelijk maken van de verwachtingen die de klant heeft. Ik drink een kop koffie met een collega van HR, even gezellig bijkletsen.

10.15 uur
Weer op de afdeling kijk ik snel of er nog zendingen zijn die aandacht nodig hebben. Ondertussen bel ik even met de afdeling Customs, niet te verwarren met onze afdeling Customer Services. Ik heb een vraag over een importzending uit Engeland, of alle documenten wel compleet zijn. Van de douane-afdeling krijg ik snel antwoord, dat is fijn, kan ik weer verder. Even snel een koerier regelen voor een klant die morgen een pallet in Berlijn moet hebben, gaat lukken. Ik zie dat Glenn een kop koffie voor mij heeft gehaald, top!

12.20 uur
Tijd voor de lunch. Even naar buiten, het zonnetje schijnt. Samen met een paar collega’s van de afdeling planning en finance lopen we een stukje over het bedrijventerrein. Ik neem twee boterhammen mee en een appel, lekker. Tijdens het wandelen hebben we het over het afgelopen weekend en de vorderingen in de sportschool waar we sporten via ons bedrijfsfitnessplan.

13.05 uur
Weer op mijn werkplek begin ik met het boeken van een aantal orders voor verschillende klanten, zowel import als export. Dat maakt mijn werk lekker afwisselend. De ene keer gaat het om een zending kleding naar Milaan, de andere keer om machine-onderdelen voor een fabriek in Polen, altijd iets anders. Snel nog even een paar loslijsten nalopen en kijken of alle afmetingen kloppen. Zo niet, dan pas ik ze aan in ons Transport Management Systeem.

14.30 uur
Ik kijk nog even een aantal orders na en zorg dat ze gefactureerd kunnen worden. Ook is het belangrijk om te weten of er nog onregelmatigheden zijn zoals beschadigingen of te late levering, dan moet ik dat melden en kunnen we daarop terugvallen mocht er een claim volgen. Zo ben ik weer helemaal bij.

16.10 uur
Ik zie in mijn TMS dat er een flink aantal POD’s (Proof of Delivery) binnen zijn gekomen, dat is fijn. Dan kan ik de klanten hierover inlichten. Veel van onze klanten kunnen dit ook zelf zien in hun dashboard, scheelt weer werk voor ons. Ik ga nog even langs de afdeling planning om de laatste details met betrekking tot een zending die morgen weg moet door te nemen. Daarna om 17.10 uur op weg naar huis, ook fijn.

Solliciteer direct

We komen graag met je in contact.

Reageer hier

Of wil je vrijblijvend kennismaken?

Solliciteer hier

We komen graag met je in contact.

Reageer nu

Of wil je vrijblijvend kennismaken?

Maak kennis met onze collega’s

Daan

Customer Service Representative

Waarom heb je voor ons gekozen?
Ik heb voor BF gekozen omdat er leuke collega’s werken en je veel binnen dit bedrijf kunt leren. Je kunt doorgroeien als je ervoor open staat. De stage die ik hiervoor heb gelopen heeft daar zeker bij geholpen.

Wat vind je leuk aan je baan?
De afwisseling, geen dag is hetzelfde. We kunnen als team goed samenwerken. Als je een vraagt hebt zijn er altijd collega’s bereid om je te helpen. Het mooiste is natuurlijk dat je samen de zending van een klant in goede banen leidt en daarvoor ook waardering krijgt.

Wat doe je naast je werk?
Gezellig naar een terrasje met vrienden, af en toe een filmpje pakken in de bioscoop. Daarnaast fitness ik twee keer in de week en doe ik een keer judo.

Waarom heb je voor ons gekozen?
Op 18-jarige leeftijd had ik al interesse in logistiek. Ik ben door Patrick Bal (Fiton) voorgesteld aan Fons en voelde gelijk een match met BF. Het is een jong, groeiend bedrijf dat zijn medewerkers mee laat groeien.

Wat vind je leuk aan je baan?
Geen dag is hetzelfde. Door alle ontwikkelingen binnen ons bedrijf en de regelgevingen die blijven veranderen, kom je elke dag nieuwe dingen tegen. Zo blijf ik nieuwe dingen leren, al bijna 9 jaar lang.

Wat doe je naast je werk?
Kamperen, wandelen, koken en in de tuin werken.

Angela

Teamleader Customer Service

Arend

Sr. Customer Service Representative

Waarom heb je voor ons gekozen?
Ik ben vanaf de oprichting in 2012 betrokken geweest bij BF Global Logistics. Met een paar ervaren expediteurs zijn we BF Global begonnen in 2013. Ik ben heel trots op wat we tot nu toe bereikt hebben en we gaan gewoon verder. Nog een reden om voor BF Global te kiezen: het enthousiasme van het team en het zelf invloed kunnen hebben op de ontwikkeling van het bedrijf.

Wat vind je leuk aan je baan?
Meedenken met de klant, zorgen dat mijn contactpersoon bij de klant tevreden is en blijft. Ervoor zorgen dat hij/zij aan het eind van de dag gerust naar huis kan gaan, wetende dat alles geregeld is. Daarom vind ik het ook leuk om in de keuken van de klant te kijken, te zien wat eventueel de knelpunten zijn en daar alvast op in te kunnen spelen. Op het moment dat de klant tevreden is, geeft het mij een gevoel dat we dit samen gedaan hebben. Door zoveel mogelijk over te nemen van de klant ontstaat er vertrouwen en dat vind ik het leukste aan deze baan: het ontzorgen.

Wat doe je naast je werk?
Twee keer per week sporten, motorrijden en opa zijn voor m’n kleinkind van 1 jaar.

Deze baan delen met je netwerk?
  • Delen op Facebook
  • Delen op WhatsApp
  • Delen op LinkedIn
  • Delen via e-mail

BF Global Group

Smeerolie voor de organisatie

De wereld wordt kleiner. Producten worden wereldwijd verhandeld. Er zijn afstanden om te overbruggen. Daarom speelt de supply chain hierin een integrale rol. Automatisering kan hierin een goede bijdrage leveren, maar we erkennen ook onmiskenbaar de behoefte aan persoonlijke aandacht bij opdrachtgevers. Om dit te bereiken heb je de juiste mensen nodig, mensen van BF Global. We helpen je altijd met goede adviezen en bedenken logistieke oplossingen.

Om de samenwerking tussen alle afdelingen binnen BF Global te optimaliseren hebben we de BF Global Group afdelingen als Sales, Human Resources, IT, Quality & Security, Finance, Customs en Marketing. Zij werken samen om de andere onderdelen binnen ons bedrijf te ondersteunen, daar pluk je als klant de vruchten van.

Betere communicatie, snelle reactie op je aanvraag en een persoonlijke benadering zijn een paar voorbeelden. De interne organisatie is gebaat bij deze afdelingen. Mensen maken ook hier het verschil.

2012

Opgericht

Gevestigd in

Raamsdonksveer
Enschede
Belfeld

150+

Medewerkers

BF Global Group

Zalmweg 32
4941 VX Raamsdonksveer
013 458 29 70
sales@bfglogistics.com
www.bfglogistics.com

Solliciteer hier

We komen graag met je in contact

—

Customer Service Medewerker

Solliciteer hier

—

Customer Service Medewerker

*  Verplicht      ** Niet verplicht, maar wel handig

Vrijblijvend kennismaken

We vertellen je graag meer.

Zullen we

kennismaken?

—

We vertellen je graag meer.

*  Verplicht      ** Niet verplicht, maar wel handig

Hallo, ik ben Jeroen – Manager Customer Service bij BF Global Group. Heb je nog vragen of wil je eens kennismaken? Laat je gegevens achter of bel me op +31 (0)6 12 57 29 65 en we maken snel een afspraak.

De koffie staat klaar!

 

Powered by Talent Netwerk Nederland

Volg ons op

  • Link naar Facebook
  • Link naar LinkedIn
  • Link naar Instagram
Scroll naar bovenzijde
Wij maken gebruik van functionele en analytische cookies. Hieronder kun je meer lezen en akkoord gaan met ons cookiegebruik. AkkoordMeer lezen